Ciljevi:
Programi i organizacija rada u našem vrtiću temelje se na razvojno-primjerenom kurikulumu usmjerenom na dijete i humanističkoj koncepciji razvoja predškolskog odgoja.
Stvarati primjereno i poticajno okruženje koje pridonosi razvoju samostalnosti, kreativnosti i integriranom učenju djece.
Poticati partnerske odnose s roditeljima za optimalni razvoj djeteta.
Poticati odgovorno ponašanje prema djeci atipičnog razvoja.
Kontinuirano provoditi stručno usavršavanje za unapređivanje rada s djecom i odraslima.
NAMJENA PROGRAMA
Cjeloviti razvojni program ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja provodi se za djecu od jedne godine do polaska u školu (10-satni program).
NOSITELJI PROGRAMA
Odgojitelji
NAČIN OSTVARIVANJA PROGRAMA
Primjena suvremenih procesa učenja djece zasnovanih na najnovijim znanstvenim spoznajama
Integrirani i razvojni kurikulum podrazumjeva paralelno odvijanje mnoštva aktivnosti djece, stimulativno materijalno okruženje koje potiče na istraživanje i stjecanje znanja
Bitni aspekti rada su:
Stvaranje poticajnog okruženja
Individualizirani pristup
Poticanje i stvaranje uvjeta za dječje aktivnosti
Dokumentiranje procesa učenja
Refleksija s djecom i stručnjacima
Predlaganje novih mogućnosti za igru, stvaranje, promatranje, otkrivanje, traženje i učenje novih rješenja
Usmjeravanje na važnost i zdravstveno-preventivni potencijal tjelesnog vježbanja od najranije dobi te poticanje, stvaranje i razvijanje zdravih navika
VREMENIK AKTIVNOSTI PROGRAMA
Tijekom cijele pedagoške godine
NAČIN VREDNOVANJA
Kroz praćenje provedbe bitnih zadaća i razvojnog plana ustanove
Upitnici za djecu, odgajatelje i roditelje na kraju i tijekom pedagoške godine
Ciljevi Programa:
Stvarati okružje u kojem će djeca razvijati svoje potencijale, zadovoljiti temeljne potrebe i aktualne interese.
Stjecati znanja, vještine i navike koje olakšavaju prilagodbu novim uvjetima života, rasta i razvoja.
Poticati odgovorno ponašanje prema djeci atipičnog razvoja.
PROGRAM PROGRAM PREDŠKOLE NAMJENA PROGRAMA
Osigurati svakom djetetu u godini dana prije polaska u osnovnu školu optimalne uvjete za razvijanje i unaprjeđivanje vještina, navika i kompetencija te stjecanje spoznaja i zadovoljavanje interesa koji će mu pomoći u prilagodbi na nove uvjete života, rasta i razvoja u školskom okruženju. Razvijanje i unaprjeđivanje tjelesnih, emocionalnih, socijalnih i spoznajnih potencijala djeteta te poticanje komunikacijskih vještina potrebnih za nove oblike učenja.
NOSITELJI PROGRAMA
Odgojitelji
KORISNICI PROGRAMA
Djeca u godini prije polaska u školu
NAČIN OSTVARIVANJA PROGRAMA
Program će se ostvarivati kroz skupni rad, rad u malim grupama i individualni rad. Program će se provoditi kroz životno – praktične i radne aktivnosti, funkcionalne igre, simboličke igre, igre građenja i konstruiranja, igre s pravilima, igre s kretanjem, istraživačko – spoznajne aktivnosti te umjetničko doživljavanje i stvaranje. Program će se odvijati i putem aktivnosti izvan ustanove (posjeti, izleti, kulturne priredbe, zdravstveni i sportski programi i sl.)
VREMENIK AKTIVNOSTI PROGRAMA
Listopad 2018. – Svibanj 2019.
Program predškole je obvezan za svu djecu u dobi prije polaska u Osnovnu školu u trajanju od minimalno 250 sati.
NAČIN VREDNOVANJA
Procjena konteksta (prostor, oprema, skupina vršnjaka, odrasle osobe, događaji, aktivnosti), razvojnog statusa, usvojenosti kompetencija.
Rad Udruge CIP IDEM
Centar inkluzivne potpore IDEM, Podružnica Samobor već 16 godina radi s djecom s posebnim potrebama- s djecom s teškoćama i s darovitom djecom.
Cilj rada je omogućiti djeci s posebnim potrebama lakše uklapanje u obiteljsku, vrtićku, školsku sredinu, u sredinu u kojoj žive. Program provode stručne osobe uključene u rad CIP IDEM, pa tako s djecom rade psiholozi, socijalni radnici, pedagozi, stručnjaci edukacijsko-rehabilitacijskog profila, socijalni pedagozi, logopedi te učiteljice razredne nastave.
U prostoru Dječjeg vrtića Grigor Vitez, CIP IDEM, Podružnica Samobor od 2013.godine provodi program usmjeren na djecu vrtićke i predškolske dobi s ciljem otrkrivanjs posebnih potreba kod djece te dobi i zadovoljavanja istih.
Ove godine grupe se održavaju utorkom i petkom u prostorijama vrtića, a voditeljice su Jasna Guliš, defektolog-socijalni pedagog i Bernardica Petravić, prof.pedagogije.
KORISNICI PROGRAMA
Djeca s teškoćama u razvoju i posebnim potrebama
VREMENIK AKTIVNOSTI PROGRAMA
1. rujna 2016. – 30. lipnja 2017.
Vrtić nudi kraće specijalizirane programe, verificirane od strane Ministarstva znanosti, obrazovanja i sporta, koji se provode u popodnevnim satima, a voditelji su vanjski izvođači. Programi se realiziraju od listopada do lipnja.
PROGRAM MALI SPORTAŠI – sportska igraonica
NAMJENA PROGRAMA
Za djecu od 4 godine do polaska u školu
Prema prijavama roditelja uz dodatno plaćanje
NOSITELJI PROGRAMA
Vanjski suradnici izabrani od UV vrtića
NAČIN OSTVARIVANJA PROGRAMA
Kroz razne aktivnosti prema planu i programu (predano UV vrtića)
VREMENIK AKTIVNOSTI PROGRAMA
Od listopada do polovine lipnja
U popodnevnim satima 2x tjedno po 45 min
NAČIN VREDNOVANJA
Ankete za roditelje, odgajatelje
Praćenje od strane odgojitelja i stručnih suradnika vrtića
Vrtić nudi kraće specijalizirane programe, verificirane od strane Ministarstva znanosti, obrazovanja i sporta, koji se provode u popodnevnim satima, a voditelji su vanjski izvođači. Programi se realiziraju od listopada do lipnja.
PROGRAM RITMIKA I PLES
NAMJENA PROGRAMA
Za djecu od 3 godine do polaska u školu, prema prijavama roditelja uz dodatno plaćanje
NOSITELJI PROGRAMA
Vanjski suradnici izabrani od UV vrtića
NAČIN OSTVARIVANJA PROGRAMA
Kroz razne aktivnosti prema planu i programu (predano UV vrtića)
VREMENIK AKTIVNOSTI PROGRAMA
Od listopada do polovine lipnja U popodnevnim satima 2x tjedno po 45 min
NAČIN VREDNOVANJA
Ankete za roditelje, odgajatelje
Praćenje od strane odgojitelja i stručnih suradnika vrtića
Vrtić nudi kraće specijalizirane programe, verificirane od strane Ministarstva znanosti, obrazovanja i sporta, koji se provode u popodnevnim satima, a voditelji su vanjski izvođači. Programi se realiziraju od listopada do lipnja.
PROGRAM DJEČJI PJEVAČKI ZBOR „SAMOBORČEK“
NAMJENA PROGRAMA
Za djecu od 3 godine do polaska u školu
Prema prijavama roditelja uz dodatno plaćanje
NOSITELJI PROGRAMA
Vanjski suradnici izabrani od UV vrtića
NAČIN OSTVARIVANJA PROGRAMA
Kroz razne aktivnosti prema planu i programu (predano UV vrtića)
VREMENIK AKTIVNOSTI PROGRAMA
Od listopada do polovine lipnja
U popodnevnim satima 2x tjedno po 45 min
NAČIN VREDNOVANJA
Ankete za roditelje, odgajatelje
Praćenje od strane odgojitelja i stručnih suradnika vrtića
Vrtić nudi kraće specijalizirane programe, verificirane od strane Ministarstva znanosti, obrazovanja i sporta, koji se provode u popodnevnim satima, a voditelji su vanjski izvođači. Programi se realiziraju od listopada do lipnja.
PROGRAM RANO UČENJE ENGLESKOG JEZIKA
NAMJENA PROGRAMA
Za djecu od 3 godine do polaska u školu
Prema prijavama roditelja uz dodatno plaćanje
NOSITELJI PROGRAMA
Vanjski suradnici izabrani od UV vrtića
NAČIN OSTVARIVANJA PROGRAMA
Kroz razne aktivnosti prema planu i programu (predano UV vrtića)
VREMENIK AKTIVNOSTI PROGRAMA
Od listopada do polovine lipnja
U popodnevnim satima 2x tjedno po 45 min
NAČIN VREDNOVANJA
Ankete za roditelje, odgajatelje
Praćenje od strane odgojitelja i stručnih suradnika vrtića
Vrtić nudi kraće specijalizirane programe, verificirane od strane Ministarstva znanosti, obrazovanja i sporta, koji se provode u popodnevnim satima, a voditelji su vanjski izvođači. Programi se realiziraju od listopada do lipnja.
PROGRAM JEDNODNEVNI IZLETI
NAMJENA PROGRAMA
Za djecu od 4 godine do polaska u školu
Prema suglasnosti roditelja uz dodatno plaćanje
NOSITELJI PROGRAMA
Odgojitelji, ST, ravnateljica, turističke agencije za organiziranje izleta za djecu
NAČIN OSTVARIVANJA PROGRAMA
Prema ponudi agencije i planu i programu izleta
Program rada agencija odobreni od MZOS-a
VREMENIK AKTIVNOSTI PROGRAMA
Listopad 2016. – lipnja 2017.
Cjelodnevni izlet od 7:30 – 16:00/17:00
NAČIN VREDNOVANJA
Ankete za roditelje, odgajatelje
Praćenje od strane odgojitelja i stručnih suradnika vrtića